Kako uspešno poslovati v svetu kozmetike - utrinki

Območna obrtno-podjetniška zbornica Slovenj Gradec je 15. maja 2017 v sodelovanju s članico Natalijo Kotnik LR Zdravje&Lepota in Evgen Gecom izpeljala delavnico na temo KAKO USPEŠNO POSLOVATI V SVETU KOZMETIKE.
 
Za ogled celotnega članka klikni na VEČ.

V ponedeljk 15. maja 2017 smo v prostorih Visoke šole za tehnologijo polimerov v sodelovanju s članico NATALIJO KOTNIK - Lepota in Zdravje ter s vizažistom, kozmetičnim svetovalcem ter prodajnim trenerjem Evgenom Gecom izvedli delavnico z naslovom KAKO USPEŠNO POSLOVATI V SVETU KOZMETIKE.

Delavnice so se udeležile kozmetičarke in frizerke Koroške regije.

Na delavnicah so govorili o pospeševnju storitev, ki se nudijo v salonu in tudi kako prodati izdelke, ki jih imajo v salonu. Zakaj se vedno zatakne pri ceni? Ali nizka cena nujno pomeni več dobička ali nižja cena dejansko pomeni več dela? Stroški so tukaj, treba jih je poravnati. Ali to pomeni iztrošiti sebe, zaposlene in s tem po t.i. "nizkih cenah" pritegniti stranko? So zadovoljni, ko po napornem dnevu pogledajo v blagajno?  Storitve, ki jo nudijo, so njihovo delo. In njihovo delo je potrebno cenit. In tega se je potrebno zavedat. Zadovoljni morata biti obe strani. Vedno. 

Dotaknili so se tudi organizacije v salonih. Kaj pomeni biti dobro organiziran in kako to vpliva na stranke? So malenkosti v salonu res očem stranke nevidne ali so nevidne samo nam? Dobra organizacija pomeni lahkotnost dela, več prometa in večje zadovoljstvo strank. Ja, sliši se enostavno, ampak, ali je v resnici res tako? So organizirani tako, da pri stranki vzpodbudijo "waaaw" efekt? So naredili kaj za to?

Kako nagovoriti novo stranko, kako ji odgovarjati in kako ji danes; zdaj, prodati storitev ali izdelek? Zdaj, ne potem. Tega so siti vsi. Kaj narediti v primeru ko prejmete klic stranke ki je vprašala koliko pri vas pride, npr.: storitev pedikure? Povedali ste ceno in ste dobili odgovor, da imajo tam in tam cenejše. Kaj zdaj? Ste pravkar "izgubili" stranko" in potem ves dan razmišljate, kaj bi ji morali odgovoriti?

Nikar ne pozabimo, kako pomembno je ohranjati redne/ stare stranke. Bolj, kot se zavedamo. Takšne stranke so vredne zlata in tako je potrebno z njimi tudi ravnat. Nenehno iskanje novih strank nas hitro utrudi. Namesto, da bi rastli, stagniramo ali pa padamo. Pri ohranjanju starih strank pomembno vlogo igrajo novosti. Vedno je potrebno ponuditi nekaj novega, da se stranka ne naveliča in odiede v drug salon. Ljudje smo pač taki. Poglejmo iz lastnega vidika - vsi imamo radi nekaj novega, še posebej ženske, ki nenehno menjamo kose oblačil, čevljev, torbic...zakaj ne bi še salona, če ima konkurenca to in to in smo slišali od prijateljice, da je res top zadeva. Prav tako je kot soorganizatorka delavnice Natalija Kotnik po predavanju g. Evgena Geca si vzela 15 min. in prisotnim predstavila novost na našem trgu - Zeitgard antibakterijsko čistilno krtačko priznanega nemškega proizvjajalca LR. Gre za to, da je potrebno sledit smernicam, novostim. Spremembe niso slabe, ne smemo se jih prestrašit. Prestrašimo se lahko stagnacije. 

Govorili smo tudi o povezovanju, ki se na Koroškem še ne obnese tako hitro in dobro, kot drugod. Zakaj v sodelovanju vidimo nekaj slabega, če pa skupaj zmoremo več. Stara in "znucana" misel: "Več glav več ve." Jah, vedno je lažje govoriti kot storiti. Sodelovanje pomeni tudj večjo moč ekipe, več možnosti, več ljudi. Kobkurenca NIKOLI ni slaba. Vedno je dobrodošla, saj smo zaradj nje boljši mi. In kaj je v tem slabega?